Nettside
En profesjonell nettside utvider din tilstedeværelse på nett.
Hvor viktig er det å ha en god nettside?
Svaret er ganske enkelt. Nettsiden er stedet hvor det hele starter, stedet som skal gi besøkende et førsteinntrykk som sitter. Det er nettopp her du har muligheten til å presentere din visjon og underbygge din identitet.
Hva er en god nettside?
En god nettside skal ikke bare fange besøkende. Den skal også skape tillit. Hva skal til for at kunden tar kontakt? Dette, i tillegg til design, brukervennlighet, innhold og personlighet, er noe vi vektlegger i vårt arbeid med nettsideproduksjon. Vi ønsker at kunden skal ta steget fra vindusshopping til ønsket handling. Dette oppnås når et samlet team av grafiske designere, webutviklere og innholdsprodusenter jobber tett og systematisk.
Analyseverktøy
Analyseverktøy som måler trafikk og brukeratferd på nettsider hjelper deg å samle inn, analysere og forstå data om hvordan brukere interagerer med nettsiden din.
Dette kan inkludere data som sidevisninger, tid brukt på nettsiden, hvilke sider som besøkes oftest, hvor brukerne kommer fra, hvilke nettlesere og enheter som brukes og hvor langt brukerne scroller ned på en side.
Call to Actions
Call-to-actions er knapper eller lenker som oppfordrer brukeren til å gjøre en ønsket handling, som å kjøpe et produkt eller melde seg på nyhetsbrev. Disse knappene eller lenkene bør være lett synlige og tydelig formulert. Vi vet hvilke fraser og knapper som funker!
Tilgjengelighet
En nettside skal være lett tilgjengelig for alle brukere, inkludert de som har funksjonshemninger. Tilgjengelighet inkluderer å sikre at nettsiden er lett å navigere, har god kontrast og er godt strukturert, samt at det er lett å forstå og bruke innholdet på nettsiden.
Brukervennlighet
Brukervennlighet er viktig fordi det hjelper brukeren å finne det de leter etter på nettsiden raskt og effektivt. Det kan også bidra til å øke konverteringsraten, redusere bounce rate og øke tid brukt på nettsiden.
Responsivt design
Få en nettside som ser fantastisk ut på alle enheter med responsivt design. Uansett om kundene dine bruker en datamaskin, nettbrett eller mobiltelefon, vil nettsiden din alltid være optimalisert for enkel navigering og godt utseende.
Kontaktpunkter
Kontaktpunkter er steder på nettsiden der brukeren kan kontakte deg. Dette kan være kontaktskjemaer, e-postadresser, telefonnumre eller lenker til sosiale medier. Ved å ha flere kontaktpunkter og kort vei til disse, viser du at du har kundeservice i fokus.